27 Nisan 2013 Cumartesi

Yenny'nin Aylık Yazısı (Nisan Ayı)




Bugün Nisan'ımn Yenny Günü ~~~^o^

Herkes iyi mi? kekeke^^

Mart'ta Yenny günü hazırlamadığım için...Gerçek anlamda kararlılığımız göstermek amacıyla bilgisayar başındayım!!!! Gerçek anlamda!!! hazır olun~!

Öncelikle, Mart'taki Yenny gününü kaçırdığım için özür dilerim TT

Müzikal başlayalı çok olmadığı için kafam orda burdaydı TT

Neredeyse bir aydan fazla oldu,geriye 10 perfomans kaldı!

Salona gelen tüm hayran kulübü üyelerine çok ama çok teşekkür ederim..!!

Destek,hediye ve atıştırmalık gönderenlere teşekkür ederim hepsi tarafımca güzelce kabul gördü^^

Başlama konusunda hep bir eksiğim ke

Öncelikle, müzikallerde mutlulukla yer alıyorum~!!

Başlangıçta, sesim neredeyse bir hafta boyunca tamamen gitti.. Konuşamayacak raddeye kadar TT

Sebebini çözemedim ama sanırım şarkı söyleme tarzımda değişiklik olduğu için oldu~


Sesim daha da iyileşince.. daha rahatladım

Her halükarda, yeni şeyler keşfetmiş oluyorum ke

Sahneden insanları güldürmek.. ke artistik yetenek konusunda pek kendime güvenim yoktu (Ç/N: Burada sanırım canlı canlı insanlar karşıısında müzikal sanatçısı olarak performans sergilemeyi kastediyor)

Sanırım sahnede biriyle çıktığım için daha da güzelleştim..!! keke

Sadece D'Artagnan değil tüm kadro üyeleri bana değer veriyor ve benimle iyi ilgileniyor, o yüzden İyi ve sevilen bir Konstanz olarak hayatımı mutlu mesut yaşıyorum.

Ah,sahnede  Akdong Music ile Jia,Chang Min ve Kwon'a katıldım!! Hep Akdong Music ile tanışmak istemiştim ve beklediğim gibi çok tatlı arkadşlar keke

Bu hafta da bu hafta finali için güzel bir şarkı beğeneceğim!!

Bu arada sizlerin de hoşuna gideceğini düşündüğüm yeni bir projenin ortasındayım.Ama Daha açıklayamayacağım için sır olarak kalması gerekiyor.. keke Benim için çok yeni bir şey o yüzden çok heyecanlı ve mutluyum !!!

Bir başka olay ise...

Yubin özenle yeni dizisini çekiyor~! Herkes Joo Yeong'u iyi izliyor mu?? keke

Bu günlerde öksürürken hep şaşırıyorum...kekeke yoksa? diyorum keke (Ç/N:Burda The Virus yani Yubin'in dizisine atıfta bulunuyor)

Herkes Hyerim'in Wonder K-pop'ını dinliyor mu??
Yazılı metni gördüm ve çok yararlı bir program olduğu kanaatine vardım~Bir sürü öğrenmesi zor günlük İngilizce terim öğretiyor!

Ve bir başka olay da ...

Ah, son zamanlarda iki tane şarkı yazdım... ikisini çok çok sevdim ke Hala nasıl olacaklar bilmiyorum... Umarım iyi olur...kekeke

Artık düşünemiyorum T T 

Herkes iyi değil mi?

Yeni sömestırın başlamasıyla yeni arkadaşlar edindiniz öi?

İş hayatı zor mu?

Yeni erkek arkadaş/ Kız arkadaşınız var mı.. ya da ayrılık falan...

Lütfen bana yorum kutusundan hikayenizi anlatın!
Çok merak ediyorum ^^

Ah, bugün That Winter Blows The Wind'İn son bölümü TT
Şu sıralar izliyorum ve ühüüüü TT Sue ve Young  mutlu sona erecekler değil mi...??  Bu huzursuzluğum neden acaba TT

Bugn burada bitiriyorum!

Hava ılık diye ince giyinip hasta olmayın~!
Gelecek ay dha eğlenceli hikayelerle karşınızda olacağıma söz veriyorum

Hoşçakalın~! ^__^

*Blogdan yazı çıkarmak yasaktır!
Translated by/ İngilizceye Çeviren: YeEun-Impact.net
Esas Kaynak: YeEun'ın Wonderful Daum Kafe'si

Türkçeye Çeviren: IDPeaceM @WGTurkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder