17 Ocak 2013 Perşembe

Wonder Girls'ün Sun'ı Evlilik Hakkındaki Düşüncelerini Paylaştı





Wonder Girls'ün Sun'ı diğer üyelere takıldı ve bu sırada evlilikle de ilgili bir takım düşüncelerini dile getirdi.

Yenny ve Yubin, KBS Cool FM'de Super Junior üyeleri Sungmin ve Ryeowook'un DJ'liğini üstlendiği Kiss The Radio'da onlardan kalan boşluğu doldurdu. ''Çıkmayı Tanıtma'' bölümünde bölümünde gelen bir mesajda şu yazılıydı ''Yaşıtım olan arkadaşlarımdan daha erken evleniyorum, o yüzden başarılı olabilecek miyim diye endişeleniyorum''

Ne Yenny ne de Yubin mesaj atanın Sun olduğunu anlamadı ve tavsiye vermek üzere telefonla bağlandılar.İkisi de iyi olacağını söyleyerek destek verdi.İlk başta hiç akıllarına gelmemiş olmasa da ufak ufak şüphelenmeye başlayarak ''Durumun Wonder Girls'ten Sun'a çok benziyor.Sen Sun mısın ve sesini değiştirerek mi aradın?'' dediler ve Sun sonunda kendini tutamayıp kahkaha atarak aslında kendisi olduğunu itiraf etti.

Üyeler Sun'ın kendilerini keklediğini anladıktan sonra Sun daha fazla düşüncesini aktarmaya devam etti ve şöyle dedi ''İlk kez gelinlik giyince bu gerçekten dokundu.Tüm üyelerin gelmiş olmasından dolayı çok müteşekkir oldum.Hazırlıklarla ilgilenirken mutlu ve heyecanlıyım'' dedi.

Yenny ise ''Evliliğini kutlarım.Genç olduğunu biliyorum ama iyi biriyle tanışıp,evlenip mutlu bir hayatın olacağı için çok nasipli olduğunu düşünüyorum.Sevmeli ve mutlu olmalısın.'' diyerek gözyaşları döktü.

Yubin de şöyle ekledi: ''Yakında güzel bir gelin olacağın için kutalrım.Bir aile kızı/gelini olacaksın.Umarım birbirinizle ilgilenerek yaşarsınız.Hep sizin yanınızda olarak size destek olacağız o yüzden mutlu olun.''

Sun 26 Ocak'ta dünya evine girecek.

Kaynak:allkpop
Çeviri: IDPeaceM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder